מספר חירום 24/7 חייגו: 050-7451980
לייעוץ ראשוני התקשרו: 052-563-4178

עורך דין תעבורה בתל אביב – לבחור בחוכמה

20.01.2022

עורך דין תעבורה בתל אביב

מבחינת עורך דין לענייני תעבורה תל אביב היא מקום שבו בוודאי תמצאו היצע רחב. אבל במי מעורכי הדין הרבים האלה כדאי לכם לבחור? ואיך תבחרו בחוכמה?

מה לחפש?

בבחירת עורך דין תעבורה תל אביב, מומלץ לשים לב בין השאר לנקודות הבאות:

  • חיפוש מידע – ייתכן שניסיתם לאתר עורך דין, באמצעות חיפוש בנוסח עורכי דין תעבורה תל אביב. זה לא מספיק, מאחר שלא חסרים כאלה! הנקודה החשובה, היא למצוא את הטובים ביותר עבורכם. לכן, כדאי להיעזר באפשרות החיפוש באינטרנט, גם בכדי ללמוד יותר על כל עורך דין. כמובן, מומלץ גם להתרשם מאתרם.
  • המלצות – כמובן, ככל שתמצאו המלצות משכנעות, כך תוכלו לקבל רושם טוב יותר. אם יש לכם המלצות על עורך דין מתאים מאנשים שאתם מכירים ישירות, בכלל מצוין.
  • התרשמות ישירה – רושם מאינטראקציה ראשונה עם עורך הדין. ה"משקיענים" יכולים אפילו לראות את עורך הדין בבית המשפט.
  • התמקדות בתחבורה – לא עו"ד שעושה גם וגם. בטח שלא עו"ד כלבויניק ש"עושה הכל" ולא מומחה בכלום.
  • מומחיות – תחבורה היא תחום התמחות מיוחד בעריכת דין. עם זאת, גם בהקשר זה יש עורכי דין אשר מנוסים יותר בהיבטים מסוימים של עולם התחבורה ויש כאלה שמנוסים יותר בהיבטים אחרים.
  • ניסיון – בנושא עו"ד תעבורה תל אביב היא בוודאי עיר טובה עבור עורכי דין לצבירת ניסיון ועבורכם לשם איתור עורכי דין תעבורה תל אביב. הרי לא מדובר בעיירה נידחת, עם שני כבישים ומעבר חצייה אחד.
  • רקע מקצועי – היכן הוא למד או התמחה? האם הוא רכש ניסיון אחר משמעותי היכן שהוא? האם יש לו למשל רקע שרלוונטי, משרות במשטרה?
  • מי בפועל יטפל בכם? – בבחירת עורך דין, לא הוא אישית בהכרח יטפל בעניינכם וזו נקודה שחשוב להיות מודעים לה. אם מדובר במשרד עורכי דין גדול, ייתכן שיטפלו בעניינכם מתמחים או עורכי דין זוטרים. כבודם במקומו מונח, אבל הניסיון משחק כאן תפקיד חשוב מאוד.
  • אמון וכימיה – בחיפוש עורך דין תעבורה תל אביב עשויה בהחלט להיות המקום שבו תמצאו את מבוקשכם. אך לא מדובר רק על שרות מקצועי, אלא יש לכך גם היבט בינאישי חשוב. קצת בדומה לפניה לרופא. לכן, רצוי מאוד שתהיה בניכם גם כימיה אישית ובוודאי אמון.
  • שכר טרחה, עלויות – עבור מי שמחפש עורכי דין תעבורה תל אביב איננה המקום הזול ביותר למצוא אותם. מצד שני, לא כדאי לכם עורך דין "בזול", כי זה יעלה לבסוף ביוקר! אפילו מבחינה כספית, מהיבט השלכות הטיפול בעניינכם.
  • מיקום – עבור איתור עורך דין תעבורה תל אביב תספק לכם "מקום טוב באמצע". קל להגעה מכל האזור ובוודאי מהעיר עצמה.

תחומי ההתמחות העיקריים

אם כך, אנחנו מחפשים עורך דין תעבורה תל אביב היא האזור שבו אנו מתמקדים ומה עוד? להתמקד במי שמנוסה במיוחד בתחום משנה מסוים במסגרת עברות התנועה. זאת, בהנחה שלא קיבלתם דו"ח על נהיגה בשכרות ובמהירות מופרזת תוך כדי שלילת רישיון וגם תועדתם משוחחים בשני טלפונים ניידים במקביל וחוצים פס הפרדה לבן. כנגד כיוון התנועה. לאחר עישון של משהו. סביר שהעברה שלכם ממוקדת קצת יותר. ואכן, עורכי דין תעבורה תל אביב צוברים ניסיון במגוון רחב של מצבים ועברות, בהם: צבירת נקודות (נושא רחב ומורכב בפני עצמו, עם השלכות רבות), נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיונות או ביטוח, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, פסילת רישיון ("שלילת רישיון") או התליית רישיון וכן נהיגה למרות פסילת או התלית רישיון, אי ציות לתמרורים, עקיפות מסוכנות ודוגמאות רבות נוספות.

כמו כן, יש השלכות מיוחדות למצבים כמו נהג חדש או תאונות דרכים קטלניות. בבחירה טובה של עורך דין תעבורה תל אביב, תוכלו ליהנות גם מניסיונו בהיבטים כאלה.

חשיבות הבחירה

עבירות תנועה הן תחום רחב של עברות, אשר חלקן מוגדרות כקלות ואחרות כיותר חמורות. במקרים מסוימים, התאונות כוללות נזקים לרכוש, פגיעות גוף ואף הרוגים. אלה פעמים רבות מצבים כלל לא קלים, אשר עשויים להיות אפילו משני חיים וטראומטיים. במקרים של שלילת רישיון או פגיעה גופנית,  עשויות להיות לכך השלכות כבדות על חיי היום יום שלכם ואף על יכולתכם להתפרנס. בין אם בגלל נזקים עקב תאונה או בגלל פסילת רישיון. לעתים, ישנה אינטראקציה לא פשוטה מול חברות ביטוח. לאור כל זאת, ברור מדוע חשוב לפנות לעורך דין איכותי אשר מתמחה בתחבורה. אצל עורך דין כזה תוכלו לקבל שירותים שונים, כולל

  • ייעוץ מקצועי – אפילו שיחה ראשונית עם עורך דין תעבורה תל אביב, עשויה לשנות את האופן שבו אתם רואים את הדברים לגבי מצבכם המיוחד. ייעוץ כזה נותן ביטוי לכל ניסיונו המצטבר של עורך הדין ומטבע הדברים, יש דברים רבים מאוד שאתם לא מודעים להם. למשל, דקויות שונות לגבי מצלמות מהירות – לכאורה, אם קיבלתם דו"ח על סמך תוצר של צילום כזה, אין הרבה מה לעשות בנידון. האמת רחוקה מכך! דוגמה נוספת, היא העובדה הפשוטה הבאה שתוכלו ללמוד אצל עורכי דין תעבורה תל אביב: הבחירה למשל לשלם קנס על פלאפון בנהיגה, נחשבת למעין סוג של הודאה באשמה!
  • סיוע בהתנהלות מול גופים שונים – משטרה, בתי משפט, חברות ביטוח, משרד התחבורה – האם באמת תוכלו להסתדר מול כולם לבד, באופן אופטימאלי? ברור שלא! התשובה לכך? לחפש עורכי דין תעבורה תל אביב ולבחור בחוכמה.
  • ייצוג בבית המשפט – לא תרצו לייצג את עצמכם לבד, בנושאים מורכבים כל כך, עם השלכות כבדות כפי שעשויות להיות לגבי עברות תנועה.

*אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני. כל הנוקט פעולה או נמנע מנקיטת פעולה לאור האמור לעיל עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו הבלעדית.
לייעוץ ראשוני שלחו טופס:

    כתובתנו
    דרך בגין 112 תל-אביב 6701308
    077-4420820 משרד
    0525634178 עו״ד אבי דוויק

    0507451980 עו״ד יורי ברנט
    שעות פעילות
    א-ה: מהשעה 9:00-18:00
    דואר אלקטרוני
    dweck-brant@012.net.il
    2024 © כל הזכויות שמורות לדוויק ברנט משרד עורכי דין
    לייעוץ ראשוני
    חייגו עכשיו: 077-4420820
    או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: